ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАМОВЛЕННЯ



Підприємство __________________________________________________________________________

(повне найменування підприємства)


  1. Інформація про бронювання

Загальна інформація

Одномісний номер

Одномісний

покрашений

Двомісний

номер

Люкс

Покрашений люкс

Обєднаний (3 кімн.)

К-ть номерів







К-ть проживаючих







Дата заїзду







Дата виїзду








  1. Прізвище клієнта(ів) _____________________________________________________________

  2. Оплата за користування послугами, що надаються в Готелі здійснює:

Найменування послуги

Клієнт

Підприємство

Проживання



Ресторан



Міні бар



Трансфер



Сауна



Прання та прасування



Телефон



Інтернет



Сейф



  1. Форма оплати:

Платник

Готівка

Безготівковий

Підприємство



Клієнт




5. Додаткова інформація:_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Гарантуємо оплату 50% до тарифу замовленого номеру у випадку запізнення клієнта без поважних причин та відсутності письмового повідомлення про запізнення, а також штраф у розмірі 100% у випадках анулювання замовлення менше, ніж за 24 години до дати прибуття або у випадку не заїзду і простою номеру без письмової ануляції.




Керівник ________________________

Головний бухгалтер ________________________

Контактна особа ________________________

Контактний телефон ________________________


Печатка